» Vše o nákupu » Reklamace

Reklamace



Babymall.cz - Levron s.r.o., Sokola Tůmy 743/16, Ostrava 709 00, IČ: 27850790, DIČ: CZ27850790


Možnosti reklamace zboží
 

Reklamace emailem

Pošlete nám email na reklamace@babymall.cz

V emailu prosím uveďte:

- číslo Vaší objednávky, 
- kontaktní údaje,
- popište vadu zakoupeného zboží,
- připojte fotografie reklamovaného zboží.

My Vaši reklamaci posoudíme ve spolupráci s výrobcem zboží. Pokud to bude nezbytné, požádáme Vás o zaslání zboží na naši adresu anebo reklamaci vyříme pouze na základě zaslaných fotografií.

      

Odeslání zboží na naši adresu

Reklamované zboží odešlete na naši adresu:

Reklamace Babymall.cz
Levron s.r.o. - Babymall.cz
areál Cihelna Hlučín
hala č. 4
U Cihelny 230/3
748 01 Hlučín

K balíku přiložte číslo Vaší objednávky, kontaktní údaje a popište vadu zakoupenho zboží. V případě, že jste zboží zakoupili s příslušenstvím, prosím, přibalte i příslušenství.

 

 

Potřebujete s reklamací poradit? Volejte +420 739 668 252 

 

 Nárok na uplatnění záruky

  1. Kupující má právo uplatnit u prodávajícího záruku jen na zboží, které u něj zakoupil a které vykazuje v zákonem dané lhůtě 24 měsíců vady, zaviněné prodávajícím.

  2. Kupující má právo si zboží při jeho převzetí překontrolovat (viditelné vady, počet artiklů, či balíků, z kterých se zakoupené zboží skládá).


Odpovědnost za vady

  1. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, vady způsobené nevhodným způsobem ošetření, neodbornou montáží, jakož i vady způsobené kupujícím po převzetí zboží. Vadou zboží není obvyklý barevný rozdíl a rozdíl ve struktuře přírodních materiálů (např. kůže, dřevo, dýha), textilních a umělých materiálů (např. drobné odchylky ve vzorech a tónech barev u látek). Vadou dále nejsou rozdíly rozměrů u čalouněného nábytku v rámci tolerancí, které připouštějí příslušné technické normy platné na území České republiky.

  2. Kupující nemá právo uplatnit reklamaci na vady, na které byl prodávajícím v době uzavření smlouvy upozorněn (např. zlevněné zboží z výprodeje) a za které dostal patřičnou slevu.

  3. Nárok na uplatnění záruky zaniká: nenahlášením zjevných vad při převzetí zboží poškozením zboží v případě vlastní přepravy používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají přirozenému prostředí (vlhkost, chemické a mechanické vlivy, povětrnostní podmínky atp.) neodbornou montáží, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním náležité péče o zboží poškozením zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s všeobecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy platnými na území České republiky nekvalitní přípravou podkladů (nerovnost stěn a podlah) pro řádnou realizaci montáže uplynutím záruční dob.


Záruční doba

  1. U kupujícího, který je fyzickou osobou a nakupuje výrobky ve smyslu § 52 odst. 3 Občanského zákoníku, činí záruční doba 24 měsíců a začíná plynout dnem převzetí zboží kupujícím. U kupujícího, který nakupuje výrobky a jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti a nakupuje výrobky ve smyslu Obchodního zákoníku (právnická osoba), činí záruční doba 6 měsíců a začíná rovněž plynout dnem převzetí zboží kupujícím.

  2. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou kupující nemohl zboží používat z důvodu jeho záruční opravy.


Uplatnění a vyřízení reklamace

  1. Reklamace vyřizujeme dle platných právních předpisů (§ 19, zákon 634/1992 o ochraně spotřebitele v platném znění, Občanský a Obchodní zákoník).

  2. Nahlášení reklamace je nutno provést neprodleně po zjištění vady (§ 599 OZ), a to písemně, elektronickou poštou (emailem) nebo osobně na pobočce naší společnosti, nejlépe v nejbližším místě bydliště kupujícího (nebo umístění věci).

  3. Pro ověření vlastníka věci a platnosti záruční lhůty, je nutno doložit doklad o zaplacení, který je nepřenosný (kupní smlouva), pokladní doklad, či jiný doklad prokazující zakoupení věci v naší společnosti.

  4. Pro určení oprávněnosti či neoprávněnosti reklamace věci je nutno předložit výrobek, doložit fotografie viditelně zobrazené vady (vad) nebo zpřístupnit místo, kde je věc umístěna (u objemných artiklů) našemu servisnímu pracovníkovi reklamací, a to nejpozději do 24 hodin od nahlášení reklamace. V opačném případě bude reklamační řízení pro nesoučinnost zastaveno.

  5. Reklamace výrobku bude vyřízena do 30 dnů od jejího nahlášení, pokud se obě strany nedomluví na lhůtě delší.



Výdejní místa po celé ČR
Doprava a platba
Kontakt Babymall.cz
Obchodní podmínky
Reklamace
Zásady zpracování osobních údajů
Používání cookies na webu babymall.cz
Vrácení zboží

Rádi Vám pomůžeme
+420 739 668 252 / 8 - 16 hod.
babymall@babymall.cz


Babymall.cz

Adresa pro vrácení zboží, sklad:
Levron s.r.o. - babymall.cz
areál Cihelna Hlučín
hala č. 4
U Cihelny 230/3
748 01 Hlučín

babymall@babymall.cz
tel.: +420 739 668 252

Dodavatel:
Levron s.r.o.
Sokola Tůmy 743/16
Ostrava 709 00

Značky na Babymall.cz

Kontakt
Doprava a platba
Obchodní podmínky
Reklamace
Zásady zpracování osobních údajů
Používání cookies na webu babymall.cz
Vrácení zboží

Nastavení cookies

IČ: 27850790
DIČ: CZ27850790
Společnost je zapsána v OR KS
v Ostravě, odd. C, vložka 31616.



Platební metody GoPay


Babymall v dalších zemích: Babymall.sk, Babymall.pl

LEGO, logo LEGO, Minifigurka, DUPLO, BIONICLE, LEGENDS OF CHIMA, logo FRIENDS, logo MINIFIGURES, DIMENSIONS, MINDSTORMS, MIXELS, NINJAGO, a NEXO KNIGHTS jsou ochranné známky LEGO Group. ©2024 LEGO Group.
Babymall® je ochranná známka Levron s.r.o. Babymall.cz ©2024 Levron s.r.o.